Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
О
Факультет:
ЗІ
Кафедра:
Кафедра САПР

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Методичні вказівки до лабораторної роботи
Предмет:
Інформаційні технології

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА” Кафедра САПР Налаштування освітлення Створення матеріалів та їх застосування до об’єктів Методичні вказівки до лабораторної роботи № 6 з курсу: “Системи автоматизації конструкторського проектування” для студентів спеціальності 7.080402 “Інформаційні технології проектування”” 1. Мета роботи Навчитись працювати з освітленням та засобами редагування матеріалів у 3DS MAX 4. 2. Короткі теоретичні відомості Освітлення й атмосфера Гарне освітлення і мінлива атмосфера -це саме те, що відрізняє чудову роботу від середньої. Можна створити сцену з чудово розробленими моделями, дивною анімацією й текстурами фотографічної точності, але розмите чи неадекватне висвітлення перетворить твір мистецтва в купу пікселів. Це відомо режисерам, продюсерам фільмів, театральним освітлювачам, тільки багато хто з 3D-аніматорів цього не знають. Варто тільки зневажити гарним висвітленням і почуттям атмосфери і ваша робота стане стерильною й безжиттєвою. Освітлення природне сприймається як щось, що саме собою розуміється. Куди б ми не подивились, все вже належним образом освітлене. Сонце насичує світлом наш світ дуже просто, але ефективно. Чи то в реальному житті, чи в кіно, не слід турбуватися про світло - вже усе зроблено. Однак у тривимірному середовищі зовсім по-іншому. Тут рідко щось вже підготовлене. Подібно до моделювання, текстурування й анімації, висвітлення сцени вимагає великої й осмисленої роботи. Освітлення за замовчуванням 3DS МАХ Коли немає нічого іншого, 3DS МАХ для ефективного перегляду сцени забезпечує установку висвітлення за замовчуванням. Цю установку можна представляти у виді „домашнього світла”, достатнього для роботи, але не призначеного для результату остаточної візуалізації. Висвітлення за замовчуванням являє собою просто два всеспрямованих (omni) джерела світла, розташованих у діагональних кутах сцени. При першому додаванні до сцени джерела світла 3DS МАХ вимикає висвітлення за замовчуванням, так що можна бачити, що відбувається. Сцена стане темнішою, оскільки два джерела світла заміняються одним. Після цього при необхідності можна вводити додаткові джерела світла. Висвітлення за замовчуванням залишається відключеним доти, поки на сцені є користувальницькі джерела світла, незалежно від того, включені вони чи виключені. Коли зі сцени віддаляються всі джерела світла, висвітлення за замовчуванням включається автоматично. Однак ілюмінацію сцени можна перекривати джерелами світла за замовчуванням через клавіатурне скорочення (Ctrl+L). Дане перекриття ґрунтується на видовому вікні і зберігається разом із сценою. На практиці це корисно тоді, коли висвітлення під визначеним кутом відсутнє, але необхідно моделювати темну сторону. Базові стилі ілюмінації: трикутне й зонне висвітлення Висвітлення завжди є питанням стилістики, однак два базових стилі ілюмінації застосовуються найбільше часто. До них відносяться трикутне й зонне висвітлення. Трикутне висвітлення (називане також трьохточковим) використовує три джерела світла для забезпечення ілюмінації. Основне джерело світла, називане ключовим (key), звичайно, є найяскравішим і висвітлює велику частину сцени. Ключове - це звичайно, джерело світла, що відкидає тінь на сцену. Друге, контрове світло (backlight) застосовується для поділу об'єкта і тла й виявлення глибини. Таке джерело світла звичайно, знаходиться за і вище об'єктом і в порівнянні з ключем має меншу чи рівну інтенсивність. Третє джерело світла, що заповнює (fill), звичайно, залишається за камерою і заповнює темні області, пропущені ключовим. Світло, що заповнює, застосовується для керування контрастом між найбільш яскравими і найбільш темними областями сцени. Яскравий заповнювач створює рівне висвітлення, тоді як приглушений заповнювач збільшує контраст і робить сцену більш „важкою”. Вибір інтенсивностей висвітлення допомагає створювати загальний настрій. Як веселі мультфільми яскраві і добре ілюміновані, так зачаровані замки замріяні і...
Антиботан аватар за замовчуванням

20.07.2020 12:07

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини